Ana Sayfa / Habeler /
OOP Principles, Design Patterns & Enterprise Level Architectures Programı
|
|
|
OOP Principles, Design Patterns & Enterprise Level Architectures Programı
|
Beklenen OOP Prensipleri,Tasarım Desenleri(Design Patterns) ve Mimari Düzeyde Tasarım programı 02 Haziran'da başlıyor. Program oldukça yoğun ve bir hayli ilgi çekici konuları içermektedir. Tasarımın büyülü kapısını aralamak için tek bir grup olarak açılacak programına şimdiden yerinizi ayırın. Detaylar haberde...
|
OOP
Prensipleri, Tasarım Desenleri ve Mimari Düzeyde Tasarım İlkeleri
(OOP
Principles, Design Patterns & Enterprise Level Architectures)
Program
Tarihi |
02 Haziran 2007 C.Tesi
|
Saat |
9:30
- 14:00
Toplam 50 Saat C.Tesi ve Pazar Günleri |
Kontenjan |
12 |
Eğitim
Yeri |
BT
Akademi, Kadıköy
Adres
ve kroki için tıklayınız.
|
Kampanya
Ücreti |
900
YTL + KDV |
Yazılım Geliştiricilere Müjde :
Beklenen Tasarım Eğitimi Başlıyor!
C#nedir?com ve BT Akademi
işbirliğiyle düzenlenen OOP Principles, Design Patterns & Enterprise Level Architectures Programı ile karşınızdayız. Nesne yönelimli
programlama ile tasarım ve geliştirme eğitim zengin ve ilgi çekici içeriğiyle
02 Haziran C.Tesi günü başlıyor.
Günümüzde bir
çok yazılım karmaşık modellerden ve mimari tasarımlardan oluşmaktadır. Yazılımların
en büyük problemi gelişmeye ve güncellemeye müsait olmayışıdır. Esnek ve genişleyebilir
yazılımların geliştirilememesinin en büyük etkeni elbetteki yazılımı geliştiren
kişilerdir. Yazılımcıların gerek bilgi eksikliği gerekse mimari düzeydeki tecrübe
eksiklikler buna neden olmaktadır. Bu programda özellikle nesne yönelimli programlamanın
temel disiplinleri
ve bu disiplinlerin projelerde uygulanışından bahsedilecektir. Programın diğer
bir ana içeriği de OOP disiplinlerinin birer sonucu olarak sıkça karşılaşılan
tasarım sorunlarının çözümü için başvurulan tasarım desenleridir. Tasarım desenleri
herkesin sıkça karşılaştığı problemleri sınanmış en başarılı çözümü getiren
yaklaşımlardır. Bu programın amaçlarından biriside tasarım desenlerinin sorun
ve çözüm perspektifinden ele alınmasıdır. Programın son ve belkide en önemli
başlığını ise günümüzün popüler katmanlı mimarilerinin incelenmesi ve uygulanmasıdır.
Temel teması "OOP ile Mimari Düzeyde Yazılım Tasarımı" olan programın
bütün içeriğini detaylı olarak aşağıda görebilirsiniz. Programa herkesin katılımına
olanak verilmesi açısından geçici olarak hafta sonuna konulmuştur.
Programa
kimler katılmalıdır?
Bu programa yazılım mühendisleri, yazılım mimarları, programcılar ve proje yöneticileri
katılabilirler. Programın tamamında yapılacak çalışmalar .NET platformunda C#
dili kullanılarak yapılacaktır. Programa katılacak kişilerin proje deneyimine
sahip olmaları gerekmektedir. .NET platformunda proje deneyimi olmayan kişiler de
programın hedef kitlesidir. C# dışında C++ ve Java gibi platformlarda deneyimli
olan kişilerde programa katılabilirler.
Program
Detaylı İçeriği
Program toplam 4 ana başlıktan
oluşmaktadır. Her bir başlık kendi içinde önemli alt başlıklara sahiptir. Programda
ele alınacak kavram ve konular aşağıda listelenmiştir. Program ana hatları ile
aşağıda listelenmiştir.
|
OOP
Kavramları
- Kalıtım, Polimorfizm, Compositon
-
Temel OOP terimlerinin anlaşılması(is-a ve has-a ikişkileri)
- OOP Mimarilerinin Başarısı
- Nesne ve Sınıf Kavramları
OOP Principles (Nesne Yönelimli Programlama Disiplinleri
)
- Single Responsibility Principle
- Open Closed Principle
- Liskov Substitution Principle
- Dependency Inversion Principle
- Interface Segregation Principle
- Reuse Release Equivalency Principle
- Common Closure Principle
- Common Reuse Principle
- Acyclic Dependencies Principle
- Stable Dependencies Principle
- Stable Abstractions Principle
C#
ile Tasarım Desenleri(Design Patterns)
- Pattern ve Anti Pattern Kavramları
- Çeşitli Pattern Tanımları
- GoF (Gangs of Four) Desenleri
- Creational Patterns (Örneklerle)
Abstract Factory
Builder
Factory Method
Prototype
- Behavioral Patterns (Örneklerle)
Chain of responsibility
Command
Interpreter
Iterator
Mediator
Memento
Observer
State
Strategy
Template method
Visitor
- Structural Patterns (Örneklerle)
Adapter
Bridge
Composite
Decorator
Façade
Flyweight
Proxy
- Diğer Sık Kullanılan Desenler
MVC (Model View Controller)
vs
Kurumsal
Uygulama Tasarımı
- Reflection Mimarisi ve Genişleyebilir Mimariler
- Katmanlı Mimariler (Layering)
- Veri Erişim Katmanı Tasarım Teknikleri (Data Layer)
- Domain Design Teknikleri
- Concurrency Modelleme
- Sunum(Presentation) ve Control Katmanları
- Entity Modeli ve ORM(Object Relation Mapping) Yaklaşımı
- Session ve Cache Tasarımı
- Güvenlik ve Rol Yönetimi
- Logging & Tracing Altyapıları
- Katmanlar Arası Mesajlaşma, Event ve Delegasyonlar
- ...ve tasarıma yönelik birçok alt konu
|
Programa
nasıl kayıt olabilirim ?
Programa kayıt
olabilmeniz için aşağıdaki ön kayıt formunu doldurmanız yeterlidir. Formu doldurduktan
sonra sizinle iletişime geçilecektir. Formu doldurmanız kesin kayıt olduğunuz
anlamına gelmemektedir. Kesin kaydınız sizinle görüşüldükten sonra gerçekleşecektir.
Programa
kayıt yaptırmak için tıklayınız.
Eğitim’’de neler verilecek?
-
İsme özel hazırlanmış program Katılım Sertifikası
|
|
|
|
|
|
SON 10 Haber
|
|